Кореялық тері күтімі туралы 4 миф

A
aigerakain
17 октября 2023

Unsplash: Polina Kovaleva

Корей косметикасы бізге сәйкес келмейтіні туралы жиі естіген боларсың, бірақ көп сатылы күтім күн сайын жасалуы керек. Біз қандай мифтерге сенуді тоқтатқан жөн екенін түсіндіреміз.

Мәселе мынада, азиялықтар жастық пен терінің денсаулығына өте құмар, сондықтан ол жерде күтім жасау әлдеқайда сұранысқа ие.

Егер сұраныс болса, ұсыныс та бар, солай ма? Сондықтан корей косметикасы бүкіл әлемді жаулады, бірақ көптеген адамдар бұл біз үшін де дәл осылай жұмыс істейтініне күмәндануда. Қандай мифтерге сенуді тоқтату керектігін оқы. 

Көп сатылы күтімді күн сайын қайталау керек 

5-7 жыл бұрын Халлю бүкіл әлемге тарала бастады және онымен бірге барлық корей заттарына қызығушылық арта бастады. Содан кейін көп сатылы күтім жүйесі барлығын жаулап алды, көптеген адамдар бағасына қарамай өнімдерді алады. Әрине, теріні жақсы көру керек, бірақ шектен тыс кетпеу керек — бұл маңызды.

Күнделікті күтім тазартуды, сергітуді және ылғалдандыруды қамтуы керек. Қалған кезеңдер аптасына бір немесе екі рет өткізілуі керек, бірақ артық емес. Әйтпесе, жоғарғы қабат жарақат алуы мүмкін, ал шамадан тыс тамақтанудан тері тесігі бітеліп, бөртпелер басталуы мүмкін.

Барлық корей күтімі теріні ағартады

Тарихи тұрғыдан алғанда, Азияда мәртебесі жоғары және күн сәулесінде жұмыс істемейтіндер ғана ақшыл теріге ие болды, бұл бозғылт бетті әлі күнге дейін ең әдемі деп санайды. Таңқаларлық емес, көптеген күтім мен сәндік өнімдер теріні ағартуға баса назар аударады — және бұл көптеген шетелдіктерге ұнамайды.

Шындығында, барлық күтім теріні ағартпайды. Егер сипаттамада «brightening» сөзі болса (оны жиі кездестіресің), онда экспресс-лифтинг туралы.

Кореялық тері күтімі
Unsplash: Polina Kovaleva
Корейлік күтімді шетел өнімдерімен араластыруға болмайды

Корей косметикасы жайлы кең таралған миф. Көптеген өнімдер бір линейкада  жасалады, яғнм жасаушылардың ниеті бойынша бір-бірінің қасиеттерін толықтыра отырып, бірге жұмыс істеуі керек. Шындығында, бұл әрдайым бола бермейді, және көбінесе тұтынушылар, мысалы, крем мен сарысуды алады, бірақ тоник пен пэдтерді сатып алмайды.

Сондықтан, маркетологтар өз өнімдерін пайдаланудың кешенді әсеріне ерекше назар аудара бастады. Әрине, сүйікті еуропалық тоник пен корей пилингінің жақсы үйлесетінін ешкім білмейді, бірақ оны тәжірибеден өткізу керек. Сондықтан, байқап көр.

Бізде сатылатын корей брендтері Кореяда сатып алынбайды

Бұл шындық, бірақ оны анықтау керек. Мәселе мынада, бізде сатылатын корей брендтерінің көпшілігі сол жерде жасалады, бірақ тек экспортқа арналған. Бұл жергілікті компаниялармен бәсекелесуге деген құлықсыздықтан бастап, шетелде ақша табуға деген ұмтылысқа дейінгі бірқатар себептерге байланысты болуы мүмкін.

Екінші жағынан, Кореяда жасалып, сол жерде сатып алатын брендтер де бар. Әрине, өзіңнің рисерчіңді аздап өткізуің керек, бірақ қазір бізде корей мастхэвтарын табу қиын. 


Ақпарат көзі: The Girl

Cookie Image Использование файлов cookie

Мы используем куки для улучшения работы сайта. Узнать больше